По етикетите ще ги познаете
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Още от времето на Одри Хепбърн и Живанши, модата и шоубизнесът вървят ръка за ръка, диктувайки тенденциите. Но ето че днес изпълнители, някои от които доскоро не са имали собствен стил, запретват крачоли и смело нагазват в дълбокото на модния бизнес. Това, разбира се, не значи, че самите те кроят и шият - звездите подписват договор с някоя фирма и тя започва да произвежда под тяхното “артистично ръководство”.Къде отиде агнето на Гуен СтефаниВокалът на No Doubt Гуен Стефани пусна на пазара своята линия чанти и аксесоари, наречена L.A.M.B. (агне). Гуен твърди, че съкращението идва от инициалите на най-значимите и любими думи за нея - Love, Angel, Music, Baby. Може би това е причината всички предлагани артикули да са изписани от горе до долу с белите готически Love, Angel, Music, Baby на черен фон. Закачката е в появяващото се през три реда изречение Where did my lamb go (Къде ми отиде агнето). Аз лично бях леко стресната от липсата на разнообразни десени, но ако вас това не ви притеснява, то чантите и аксесоарите към тях в никакъв случай не са лоши.На www.lesportsac.com можете да намерите всякакви вариации на добре познатата тема ранички, чанти, портфейли, портмоненца, ключодържатели, както и CD-case, всички покрити с АГНЕ. През пролетта на 2004 г. се очаква и модната линия от дрехи на Гуен.Джени от кварталаНадарената Дженифър Лопес, която вече е актриса и певица, сега се изявява и в модата. Може би първият път, когато Дженифър заля масово модните страници, бе след като извървя червеното килимче на наградите "Грами" през 2000 г., облечена в небезизвестната зелена рокля от Версаче. Оттогава Дженифър се продава все по-добре, ето защо не е чудно, че в момента освен собствен ресторант (?) и парфюм (Glow) тя има и доста успешна модна линия - J Lo. Дрешките са направени да са достъпни както като цена, така и като look. Нищо не е прекалено претенциозно, но все пак е пипнато. Линията е главно от деним, включваща всичко от бански костюми до шапки и шалове, както и нещо, което определено отдавна не сме срещали - гащеризона, който тук е с нов "прочит". За всички полудели фенове на звездата, които искат стила на J Lo, без да се разоряват, колекцията й предлага облекла в забавни цветове, асиметрични деколтета и любимите Т-шърти със щампа. Ако и вие сте един от тях, www.shopjlo.com ще ви хареса.Badboy 4 life?P. Diddy лансира своята линия, наречена на истинското му име - Sean Johnна www.seanjohn.com. Освен шапките, суичърите и тишъртите, предназначени за основните почитатели на рапъра, тя включва и доста по-скъпо дизайнерско мъжко и дамско облекло. Специална линия от деним, наречена Blue, може да се намери в някои от по-добрите магазини. Елегантните костюми с логото Sean John наистина печелят признание и добър имидж за разлика от линиите на новопоявилите се рапъри. Редакторката на "Вог" Ана Уинтор дава благословията си за колекцията на P. Diddy, която по-късно получава три номинации за наградите на съвета на модните дизайнери на Америка. Вероятно тайната на успеха на колекцията Sean John е във вечната комбинация на стилни дрехи, които във същото време са суперсекси.Shadyltd.comНа този сайт можете да се сблъскате със суровата житейска реалност, заобиколила Еминем, а по-точно как тежкото детство не може да му попречи да намери артиста в себе си и да започне да продава и дрехи. След големия си скок в киното сега той се мята и по гърбовете на феновете си. Типичното за всички шетащи рапъри дизайнери разнообразие на смъкнати панталони от деним е изцяло представено и от Еминем. Червени, черни, бели и сини тишърти, кожени якета, подплатени суичъри, аксесоари (шапки с надпис Shadyltd.) и задължителните карирани ризи са намерили място сред модната линия на Еминем. За истинските фенове има и тематични анцузи, само че тук се наричат Active Wear.R&B (don’t) WearБългарският отговор се намира в магазините “На тъмно”, където се предлагат дрехите, лансирани от Мишо Шамара - R&B Wear. Тоест смъкнати панталони и якета от боядисан деним в червено, черно и тъмносиньо, както и карирани боксерки за всеки, който иска да чувства стила на Шамара по-близо до своя. Начинът на живот във варненските "гета" не предполага изтъркани рекламни трикове като игра на думи и въображение, ето защо всичко е в този “ритъм расов”. Парфюмът за него е “Мой”, а за нея “Фенки”.След кратък преглед на предлаганото от знаменитостите вероятно ще забележите, че повечето от нещата не могат да се нарекат точно маркови дрехи. Въпреки това продажбите са рекордни, което значи, че на този продукт не се гледа просто като на парче плат. Зад всеки чифт дънки се крие фамозният живот, имидж и външен вид на някоя звезда. Това обяснява защо такива дрехи не се очаква да се задържат повече от сезон или два в гардероба - най-вероятно точно толкова ще трае и бляскавата кариера на човека от етикета.